[python] propagace - preklad 'python'

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Červen 22 10:31:43 CEST 2005

Ahoj,

tak se mi zda, ze se v tom, panove, docela vyzivate. Monty Python je jmeno
nebo prezdivka nejakeho cloveka, realneho nebo imaginarniho. Melo by vyznam
rozebirat slovo po slove, kdyby serialu rikali Letajici cirkus Franty
Strnada? Myslim, ze to vysvetleni z wikipedie je docela hodnoverne, nebo ne?

JP