[python] os.system

Tomáš Babej tomas na iol.sk
Úterý Březen 8 07:22:02 CET 2005

Nic sa ti nezobrazi asi preto lebo tento program bezi iba pod Win XP.
Posiel vlstne správy cez vstavanú sluzbu win xp kurýrní sluzba.

je to ako keby som do príkazového riadku napísal: net send
nazovcielovehopocitaca text

ak si to chcete vyskusat a nie ste zapojený v sieti odporucam poslat
na svoj PC na ktorom pracujete aj tak sa to zobrazí.

Nedá sa pomocou iných funkcii spustit program cmd.exe a predat mu iste
parametre tak aby bezal v nejakom skrytom rezime aby je okno nebolo
vidiet???

A na záver ako by som sa chcel spytat ako funguje funkcie ktore tu
boli spomenute - os.exec a os.spawn

S pozdravom,
Tomáš,tomas na iol.sk