[python] os.system

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Úterý Březen 8 08:32:27 CET 2005

Tomáš Babej napsal(a):

>Nic sa ti nezobrazi asi preto lebo tento program bezi iba pod Win XP.
>Posiel vlstne správy cez vstavanú sluzbu win xp kurýrní sluzba.
>
>je to ako keby som do príkazového riadku napísal: net send
>nazovcielovehopocitaca text
>
>ak si to chcete vyskusat a nie ste zapojený v sieti odporucam poslat
>na svoj PC na ktorom pracujete aj tak sa to zobrazí.
>
>Nedá sa pomocou iných funkcii spustit program cmd.exe a predat mu iste
>parametre tak aby bezal v nejakom skrytom rezime aby je okno nebolo
>vidiet???

> [...]
Jednou jsem to take potreboval a take jsem se dostal do potizi. Problem
je, ze chovani os.system neovlivnis. Dá se místo toho pouzit os.spawnv(
os.P_NOWAIT, cmd, [cmd, par] ), kde cmd je jmeno programu vcetne cesty a
par jsou parametry . Bohuzel problem zustava, protoze CMD.EXE je od
prirody konzolova aplikace a to okno bude videt. Protoze jsem tehda
spechal a uz me nebavilo zkoumat dal, vyresil jsem to tak, ze soubor
cmd.exe jsem prekopiroval do adresare se skriptem, prejmenoval jsem ho
na cmdp.exe a pak v jeho vlastnostech nastavil, aby se spoustel
minimalizovane.

Mozna, ze i pro tvoji ulohu to bude pouzitelne

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071