[python] rozsireni modulu time

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Úterý Březen 8 09:10:54 CET 2005

Připojuji ukázku s implementací výpočtu
Velikonoční neděle (pondělí se musí z výsledku
teprve vypočítat). Jde o Oudinův algoritmus
zmiňovaný na různých místech. Jeden z odkazů
je uveden i ve zdrojáku.

Petr

P.S. V mxDateTime je to taky, ale na drobnější
věci je modul mxDateTime asi zbytečně veliký.

--
Petr Prikryl (prikrylp at skil dot cz)