[python] GPL PyQt pod Windows

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Březen 9 13:26:35 CET 2005

Ahoj Honzo,

to je skvela zprava. Nedavno byl na podobne tema thread v comp.lang.python.
Mel jsem rozepsany prispevek do teto konference, ale v zapalu prace jsem ho
asi zahodil. Jinak, pokud nekdo jeste nepostrehl, Qt 4.0 bude k dispozici pod
GPL i pod Windows, coz je snad jeste lepsi zprava. Multiplatformnimu GUI zdar
a PyQt zvlast!

JP

--
>pyobfuscate is a source code obfuscator: It makes Python source code
>hard to read for humans, while still being executable for the Python
>interpreter.

Of course, this facility comes as standard with Perl.