[python] Budoucnost webu

Jirka bianco Vagner bianco na bluetone.cz
Úterý Březen 22 07:11:35 CET 2005

Cus,
to je velmi dobry napad. Py.cz mi prijde jako kanon na vrabce. Takovy
nejaky odlehceny news-ovnik s moznosti debat k novinkam a link-ovnik,
take s moznosti poznamek. Mozna nejakou malou kucharku (treba s kodem na
nejcastejsi otazky z konfery ). Co vy na to, bratri hadi? (Juj, ted me
napadlo, je v konfere nejaka pythonacka? ;)  )

Me osobne by se libil takovy pyRoot.cz :)

Jirka bianco Vagner