[python] Budoucnost webu

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Úterý Březen 22 08:23:48 CET 2005

ViNiL napsal(a):

>Ahoj,
>
>dokoncuji softwarovou restauraci serveru a posledni vec, ktera mi zbyva je web
>www.py.cz. Abych pravdu rekl, nepripada mi prilis uzitecny. Je tam par
>odkazu, ktere stejne kazdy najde rychleji googlem, par zajimavosti v ruznych
>homech, kam se ale stejne nikdo nedostane a spousty prazdnych -- rekneme
>testovacich -- homeu.
>
>Otazkou je, co s tim webem udelat.
>
>Zkusim obvyklou otazku: nasel by se nekdo s nejakou predstavou o tom webu a s
>ochotou se o nej starat?

> [...]
Ahoj,
taky přispěji svou hrstkou do mlýna. Současný www.py.cz se mi zdá příliš
komplikovaný na to málo informací, co obsahuje. Samotné tyto informace
však považuji za užitečné a jejich množství za nedostatečné. Neznám
programy, o kterých píšeš, takže se k nim vyjadřovat nemohu. Sám mám v
této kategorii zkušenosti pouze s phpRS, na kterém mám postaven svůj web
a který mi přijde mnohem jednodušší a k potřebným informacím se lze
dostat rychleji. Kdosi psal, že by se mu líbilo něco jako PyRoot.cz, tak
to je přesně ono. Asi nezáleží na softu, ve kterém se to zplodí, ale na
principu chování toho webu. Ty homy bych úplně zrušil. Informací kolem
Pythonu v česku je tak málo, že by všechno mělo být pěkně pohromadě.
Všechny články by měly být centrální, protože jich je dvacet do roka. To
se doufám časem zlepší.

Hlavně nerušit! Zachovat zdravý obsah a všechno mrtvé maso pryč.

Přeji pěkný den

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071