[python] Budoucnost webu

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Březen 22 10:36:01 CET 2005

no nechapem preco si vsetci myslja, ze je to zlozite. mne sa
vidi terajsi web jednoduchy a intuitivny. a aj pekny :)

azurIt

> Ahoj
> dokoncuji softwarovou restauraci serveru a posledni vec,
ktera mi zbyva je web > > www.py.cz. Abych pravdu rekl,
nepripada mi prilis uzitecny. Je tam par > > odkazu, ktere
stejne kazdy najde rychleji googlem, par zajimavosti v ruznych
prazdnych -- rekneme > > testovacich -- homeu. >

predstavou o tom webu a s > > ochotou se o nej starat?

zsquishdotem, coz > > je takovy diskuzni software ala slashdot.
S tim, ze tem par lidem, co maji > > neco zajimaveho v home
bych vytvoril i nejaky zivotni prostor v tom novem > > zope...

Vsetko o SuperStar
http://superstar.atlas.sk