[python] Import

Martin Šebela msebela_conf na centrum.cz
Úterý Březen 22 18:34:40 CET 2005

Dobry den,

potreboval bych poradit jak spravne pracovat s importy. Mam sice funkcni
reseni, ale je zbytecne slozite :(

Mam tuto adresarovou strukturu:
------------
/ GeneticLab
|	/ ZZZ
| TestApp.py

*** __init__.py
__all__ = ['Engine', 'Population', ... ]

*** Engine.py
__all__ = ['Engine', 'XXX']
class Engine(object):
class XXX(object):

*** Population.py
__all__ = ['Population']
class Population(object):

Dotazy:
1) Pokud ted chci pouzit knihovnu, tak musim rucne vypsat vsechny
pouzite moduly:
  	from GeneticLab.Engine import *
	from GeneticLab.Population import *

Co mam upravit, abych mohl pouzit:
	import GeneticLab
(Nyni se vyvola vyjimka TypeError: 'module' object is not callable)

2) Jak muzu importovat modul, ktery je ulozen o adresar vise. Takze
napr. jak ma kkk.py importovat Engine.py. Vyzkousel jsem snad vsechny
zapisy ../, ale bez uspechu.

3) Da se donutit Eclipse s modulem pydev, aby zobrazoval Code
completion/Intellisense i pro moje zdrojaky?

dekuji za rady
Martin Sebela

--
#  Martin Šebela
#  ms na selfnet.cz | +420-608-633963 | icq: 115751858