[python] Import

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Březen 23 00:29:23 CET 2005

Dobry vecer,

trosku si ted zastrilim od boku.

> 1) Pokud ted chci pouzit knihovnu, tak musim rucne vypsat vsechny
> pouzite moduly:
>   	from GeneticLab.Engine import *
> 	from GeneticLab.Population import *
>
> Co mam upravit, abych mohl pouzit:
> 	import GeneticLab
> (Nyni se vyvola vyjimka TypeError: 'module' object is not callable)

Primo na tom 'import GeneticLab'? To je divne. Skoro bych rekl, ze chybka bude
nekde jinde.

> 2) Jak muzu importovat modul, ktery je ulozen o adresar vise. Takze
> napr. jak ma kkk.py importovat Engine.py. Vyzkousel jsem snad vsechny
> zapisy ../, ale bez uspechu.

Primo nevim, ale asi by slo zkusit neco jako

import os
import os.path
import sys
sys.path.append(os.path.split(os.get.getcwd())[0])
import Engine

Nebo treba

import os
import sys
os.chdir('..')
sys.path.append('.')
import Engine

Osobne si myslim, ze neni zadny zvlastni duvod volat modul v nadrazenem
adresari, zkusil bych najit jine reseni. Treba si knihovnu nainstalovat do
site-packages nebo si dat pro testovaci ucely koren adresarove hierarchie do
PYTHONPATH.

> 3) Da se donutit Eclipse s modulem pydev, aby zobrazoval Code
> completion/Intellisense i pro moje zdrojaky?

To netusim, Eclipse nepouzivam...

JP