[python] Import

Martin Šebela msebela_conf na centrum.cz
Středa Březen 23 10:58:34 CET 2005

Zdravim,

Jaroslav Pachola napsal(a):
> Dobry vecer,
>
> trosku si ted zastrilim od boku.

> Primo na tom 'import GeneticLab'? To je divne. Skoro bych rekl, ze chybka bude
> nekde jinde.

Nevim kde je chyba, ale pokud misto 'from GeneticLab.Population import
*' pouziji 'import GeneticLab', tak pri prvnim pouziti tridy Population
vyskoci ta vyjimka.

> Primo nevim, ale asi by slo zkusit neco jako
>
> import os
> import os.path
> import sys
> sys.path.append(os.path.split(os.get.getcwd())[0])
> import Engine
>
> Nebo treba
>
> import os
> import sys
> os.chdir('..')
> sys.path.append('.')
> import Engine

Vyzkousim.

> Osobne si myslim, ze neni zadny zvlastni duvod volat modul v nadrazenem
> adresari, zkusil bych najit jine reseni. Treba si knihovnu nainstalovat do
> site-packages nebo si dat pro testovaci ucely koren adresarove hierarchie do
> PYTHONPATH.

Mozna mate pravdu. Zkusim se zamyslet, jak by to slo jinak obejit.