[python] db a thready

azurIt azurit na pobox.sk
Čtvrtek Březen 31 18:46:10 CEST 2005

ahoj,

no mozes pouzit MySQL + modul mysql-python, je to thread safe. inak,
preco to chces rjesit cez thready ? podla mna to nje je nutne,
python ma rozne funkcie na robenje bez threadoveho servra (dookola
sa zaradom kontroluju sockety, ak su v nejakom z nich data, zoberu
sa a pokracuje sa dalej...).

azurIt

> Dobrý den ve spolek :-),
>
> potřebuji napsat aplikaci typu malý multithreadový tcp/ip server,
který sbírá
> data (posílají je náhodně klienti) a ukládá je do databáze. Někdy
se ale naopak
> na požadavek klienta čtou z databáze a posílají klientovi. Těch
dat není moc,
> max. pár tisíc datově malých záznamů, budou to používat a starat
se o to laici,
> takže jsem chtěl použít nějakou bezůdržbovou embeded databázi jako
SQLite nebo