[python] jak dostat rozumný formát datumu v pythonu 2.1.3?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 25 11:14:31 CEST 2005

Dne středa, 25. května 2005 09:51 Tomas Brabenec <konference na brabenec.net>
napsal(a):
> Souhlas, přápadně, pokud by to nestačilo, tak mx.DateTime

No mě snad šlehne, já to tam vždycky psal bez tý tečky!

No ale v každém případě mi tohle dává uspokojivé výsledky tak aby mi to prošlo
v MSSQL:

>>> a=time.strftime('%Y/%m/%d %H:%M:%S GMT%z')
>>> a[:24] + a[25:26]
'2005/05/25 10:56:34 GMT+2'

Dík moc, JL.

--