[python] novy web

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Květen 25 12:17:25 CEST 2005

Ahoj,

vcera jsem konecne premigroval web www.py.cz. Je ted tvoren wiki
strankami, webovym rozhranim teto konference a uzivatelskymi homey.

Wiki stranky jsou momentalne zcela volne pristupne pro editaci a zkusil
bych to tak nechat, pokud to bude fungovat. Nevahejte tedy a zapojte se
do tvorby smysluplneho pythoniho webu.

Pokud budete chtit home v Zope a e-mailovy alias, napiste mi.

Stary web najdete zatim na old.py.cz, ale tak za mesic ho zrusim uplne.

p.s. [offtopic]
Mate nekdo nejake poznatky o Zope3? Vcera jsem se na to letmo koukal a
byl jsem po letech opet docela nadsen. Takze, kdyby nekdo chtel napsat,
co je noveho, jak na to a jestli a jak zacit migrovat, bylo by to prima!

--

ViNiL, ultimativní opravář komínů

As you learn Python, you will find that your PHP code will improve,
possibly becoming more and more concise until it disappears completely.
        -- Jorey Bump