[python] �

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pondělí Listopad 7 08:09:07 CET 2005

Petr Mach wrote:

> Důvod je například to, abys mohl psát programy monitorující síťový
> provoz. A podle mě přesně k tomu je AF_PACKET + RAW socket, což
> Python podporuje. No, zatím to řeším tak, že spouštím tcpdump a
> zpracovávám jeho výstup. Až budu mít čas, tak se podívám, jak
> to udělat v Pythonu.

Souhlasim s azurItem, presne na toto se pouziva libpcap (a pythoni port
pcapy). Nechceme ti vnucovat zpusob, jak to delat, ale timto zpusobem je
to overeno. Ja sem napriklad mesic zpet pouzil libpcap na zachytavani
urcitych packetu v provozu mezi dvema body. Zkus si procist tutorial na
http://www.cet.nau.edu/~mc8/Socket/Tutorials/section1.html.

Leo
BTW: tcpdump pouziva libpcap taky...