[python] �

Petr Mach gsl na seznam.cz
Pondělí Listopad 7 08:44:08 CET 2005

> Souhlasim s azurItem, presne na toto se pouziva libpcap (a pythoni port
> pcapy). Nechceme ti vnucovat zpusob, jak to delat, ale timto zpusobem je
> to overeno.
Já s ním nemám dobré zkušenosti. Obtížná instalace a několik
neoprávněných přístupů do paměti ve stádiu ranných pokusů.

> BTW: tcpdump pouziva libpcap taky...

Toho jsem si samozřejmě vědom. Stejně jako ethereal a řada dalších. Na
libpcap toho visí bohužel docela dost, jak jsem poznal při nutnosti
upgrade libpcap, když mi nešlo přeložit pcapy, přestože podle
dokumentace verze 0.7.2, kterou jsem měl, by měla být dostačující.
Nechci být na této knihovně závislý a ani nechci používat jiné,
neznáme a exotické, knihovny.

Za odkaz děkuji, prostuduju si ho.