[python] Volani okna s tabulkou

Martin Jedlička jedlicka na poll.cz
Úterý Listopad 15 10:40:13 CET 2005

Zdravim,
  narazil jsem na drobny problem a nevim jak ho vyresit. Programuju s modulem Tkinter. Mam nejake okno, kde je tlacitko. Mam to udelany tak, ze kdyz kliknu na tlacitko, tak se mi zobrazi nejaka tabulka (v novem okne). Problem je ale v tom, ze vzdy kdyz kliknu na to tlacitko, tak se mi zobrazi nova a nova tabulka. Takze kdyz napr. na tlacitko kliknu 5x, tak tam mam novych oken s 5 tabulkama. Mam to delany tak, ze pri kliknuti zavolam funkci, která takulku vytvori.
Nevite nekdo, jak zamezit otevirani dalsiho okna s tabulkou, v pripade, ze uz je jedna otevrena ?

diky

Martin