Re:[python] Volani okna s tabulkou

Petr Nesládek Petr.Nesladek na seznam.cz
Úterý Listopad 15 10:50:55 CET 2005

Asi neporadim nic prevratneho
(ani prilis konkretniho vzhledem k zadani), ale zkuste se podivat do loaklniho jmenneho prostoru, zda existuje instance toho okno, ktere mate v umyslu vytvorit - a pokud existuje, tak ji jen aktivovat do popredi.

pak by to melo fungovat

hodne stesti

                                  PeNe