[python] Jak zjistit ze zpracovavam posledniho clena ze seznamu.

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Úterý Říjen 11 13:10:36 CEST 2005

Ahoj,

mne to prijde zvlastni. Budto chci zpracovavat seznam pomoci iteratoru a pak
nema podle me smysl resit prvni a posledni zaznam a nebo chci pracovat nad
nejakym "statickym" objektem a pak si v ramci nej muzu sahat, kam se mi
zlibi. Osobne bych hledal zakopaneho psa mimo funkci stripApostrof(). Co se
bude s daty teto funkce delat? Nebudou se ta data napriklad spojovat joinem?
Pak bych tu carku pridal tam. K tem datum podle me naprosto nepatri.

JP