[python] Jak zjistit ze zpracovavam posledniho clena ze seznamu.

David Michal david_michal na seznam.cz
Úterý Říjen 11 13:22:41 CEST 2005

Jaroslav Pachola wrote:

>Ahoj,

Ahoj,

>mne to prijde zvlastni. Budto chci zpracovavat seznam pomoci iteratoru a pak
>nema podle me smysl resit prvni a posledni zaznam a nebo chci pracovat nad
>nejakym "statickym" objektem a pak si v ramci nej muzu sahat, kam se mi
>zlibi. Osobne bych hledal zakopaneho psa mimo funkci stripApostrof(). Co se
>bude s daty teto funkce delat? Nebudou se ta data napriklad spojovat joinem?
>Pak bych tu carku pridal tam. K tem datum podle me naprosto nepatri.

No je to vysledek selectu z SQL napr.

Z tohoto vysledku potrebuji udelat dalsi select: 'select a, b from table'.

Takze to je cele zadani, v tom vysledku obcas dostavam ruzne apostrofy, mezery a zavorky, tak proto tam mam fci stripApostrof.

>JP

Diky,
David