[python] Jak zjistit ze zpracovavam posledniho clena ze seznamu.

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Úterý Říjen 11 13:50:44 CEST 2005

Ahoj,

to je presne ten priklad, ktery mam na mysli. Kdyz budes mit v tom seznamu
sloupcu ('a', 'b', 'c'), udelas ten SQL prikaz pomoci

'select ' + ', '.join(seznam) + ' from table' a mas vystarano. Proti funkci
stripApostrof() jako takove jsem nemel nic, spis proti rozhodnuti, ze ona ma
rozhodovat, kam se strci carka a kam nikoliv.

JP