[python] Posielanie emailu

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Říjen 14 08:16:43 CEST 2005

Tomáš Babej píše v Pá 14. 10. 2005 v 06:37 -0700:
> Áno písal som to už raz tu. Problém je v tom že táto funkcia nefunguje na
> všetkých počítačoch rovnako bez toho aby užívateľ nemusel nastavovať SMTP
> server a pod. Ak sa dá ta funkcia nejako upraviť, aby fungovala na všetkých
> počítačoch, v rôznych sieťach, s roznymi poskytovateľmi pripojenia, bol by
> som rád ak by mi to niekto poradil :))

Ja bych se jen obaval, jestli na pozadavku posilat maily v prostredi,
kde neni nakonfigurovano (umozneno) posilani mailu, neni neco
neresitelneho...
To jen tak na okraj.

P.S.
Pokud ty maily maji shodnou destinaci, je mozne pouzit primo koncovy
SMTP server, ktery tu postu vzdy vyridi, nebot se jedna uz o lokalni
doruceni.

--

ViNiL, ultimativní opravář komínů