[python] Posielanie emailu

Radek py.cz na svarz.cz
Pátek Říjen 14 08:51:12 CEST 2005

> Ja bych se jen obaval, jestli na pozadavku posilat maily v prostredi,
> kde neni nakonfigurovano (umozneno) posilani mailu, neni neco
> neresitelneho...
> To jen tak na okraj.

Myslim, ze si to vysvetlujes spatne. Spis jde o pocitace, ktere se
neustale nekam prenasi, tzn. SMTP server se porad meni. Podobnou vec
jsem uz take resil, bohuzel jsem v Pythonu nenasel napsany SMTP
server, ktery by fungoval jako lokalni.

Takze se pridavam k requestu, jestli nekdo nezna nejake reseni.

> P.S.
> Pokud ty maily maji shodnou destinaci, je mozne pouzit primo koncovy
> SMTP server, ktery tu postu vzdy vyridi, nebot se jedna uz o lokalni
> doruceni.

Pokud na tom koncovym serveru neni kontrola odchozi domeny s hlavickou
emailu.

Radek