[python] Posielanie emailu

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Říjen 14 09:11:00 CEST 2005

Radek píše v Pá 14. 10. 2005 v 08:51 +0200:

> Myslim, ze si to vysvetlujes spatne. Spis jde o pocitace, ktere se
> neustale nekam prenasi, tzn. SMTP server se porad meni. Podobnou vec
> jsem uz take resil, bohuzel jsem v Pythonu nenasel napsany SMTP
> server, ktery by fungoval jako lokalni.
>
> Takze se pridavam k requestu, jestli nekdo nezna nejake reseni.

Ja doufam, ze si to az tak spatne nevysvetluju :-) Takhle bych to
vyresil ja:

1) na onen pocitac nainstaloval plnohodnotny MTA (tim je splnena ma
podminka o prostredi s nakonfigurovanym posilanim e-mailu)
2) v programu bych pouzil SMTP server 127.0.0.1

Jak jednoduche, drahy Watsone ;-)

Predpokladam, ze na to nekdo napise, ze instalace MTA je "kanon na
vrabce." Pokusim se tomu ve zkratce predejit: sluzbu, kterou
potrebujete, poskytuje prave MTA. A je to velky a slozity program,
protoze ta sluzba neni tak trivialni, jak by mohlo nekomu pripadat.

Pozn. Na kazdem notebooku prave z uvedenych duvodu MTA mam. A pokud od
toho nechcete nic specialniho, tak neni obvykle ani moc co konfigurovat.

> Pokud na tom koncovym serveru neni kontrola odchozi domeny s hlavickou
> emailu.

Tomu moc nerozumim -- porovnavat domenu odesilatele s domenou stroje? To
snad neni dobry napad obecne, ne?

--

ViNiL, ultimativní opravář komínů