[python] Trideni stromu.

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Říjen 14 13:28:16 CEST 2005

No jasne,

> Ahoj,

> Prave ze jde o strom, ktery potrebuji setridit. Takze by se rekurze asi
> hodila(ale uvital bych i konvencni reseni :) )

> Diky,
> David

ale metoda sort() je rekurzivni. K tomu reseni - melo by stacit si uvedomit,
jake jsou vztahy mezi jednotlivymi polozkami toho listu a podle toho je mezi
sebou srovnat. Ja osobne bych takto ale strom neimplementoval, protoze je to
dost neefektivni a jak vidis, tak jsou s tim i implementacni problemy.

JP