[python] Trideni stromu.

David Michal david_michal na seznam.cz
Pátek Říjen 14 13:46:15 CEST 2005

>ale metoda sort() je rekurzivni. K tomu reseni - melo by stacit si uvedomit,
>jake jsou vztahy mezi jednotlivymi polozkami toho listu a podle toho je mezi
>sebou srovnat.

Tady trosku plavu, vztah mezi polozkami je ten ze pokud a[n][-1] ==
a[posledni_rodic][0] tak a[n] je potomkem posledniho rodice. Jak bych
mohl podstrcit metode sort() vlastni fci, ktera by umela toto porovnat?

> Ja osobne bych takto ale strom neimplementoval, protoze je to
>dost neefektivni a jak vidis, tak jsou s tim i implementacni problemy.

No jsou to data z cizi SQL, ktera potrebuji zobrazit. Jeste mam k
dispozici zanoreni(level, integer) a oznaceni vetve stromu(tree,
string). Takze a by mohlo byt [(id,parent_id, level, tree),].

>JP

Diky,
David