[python] wx python a IEHtmlWindow

Zdenek Reinberk zdenek.reinberk na fsv.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 20 16:09:46 CEST 2005

Nevim, jestli jsi cetl subjekt, ale takhle trida je soucasti WX PYTHONU.
Ano, sice pouziva jadro IE, ale ja nevim, kde je problem. Muze byt v tom
jadru, muze byt i v knihovnach wx pythonu, muze se dat vyresit pouze
nastavenim nejake vlastnosti te tridy. Proto se obracim do konference o
pythonu, kterou jak predpokladam, ctou i lide, kteri wx python
nainstalovali a pouzivaji.
Treba resili stejny problem a mohou mi pomoci a usetrit mi tak cas.
Nebo sem muzu psat jenom dotazy, ktere se tykaji "cisteho" pythonu?

Takze pokud pro me nemas ani namet, jak vyresit problem, nema smysl sem
dal psat. Na to nemam moc casu. Nemyslim to nijak zle, neber si to
osobne - z meho pohledu je to tak - kdyz nevim, neodpovidam.

ZR