[python] wx python a IEHtmlWindow

Petr Mach gsl na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 20 16:59:32 CEST 2005

> Nebo sem muzu psat jenom dotazy, ktere se tykaji "cisteho" pythonu?

Ne, jen jsem z tveho dotazu nepoznal a proto jsem se ptal, jestli se
to vubec nejak tyka pythonu, protoze sis urcite jiz nekdy vsimnul, ze
existuji lide schopni se ptat kdekoliv na cokoliv.

WX Python prakticky neznám a už vůbec ne na windows, ale co se týče
webového programování, tak webové prohlížeče nemají z bezpečnostních
důvodů umožněno pracovat s lokálními soubory, či přesněji, z jedné
domény zasahovat do druhé domény, tedy nemohou spolu spolupracovat
stránky z různých domén.