[python] mailman viewer

geon geon na post.cz
Sobota Říjen 22 11:22:10 CEST 2005

ViNiL napsal(a):

>"Archivy" mailmana jsou normalni sobory typu "mbox."
>Odpoved tedy zni: napriklad libovolny postovni klient -- tedy uplne
>libovolny ne: musi umet otevrit mbox (to umi snad vsichni) a musi umet v
>mailech prohledavat ;-)

Jakto Ĺľe jsem to dotedka nevedel? Jak je to mozne? Zmatla me asi pripona
a neznalost mbox formatu obecnÄ› i jeho aplikace v tb....
Pro upřesnění pro thunderbirdisty: stačí stáhnout *.gz, v tc rozbalit do
"....\Data aplikacĂ­\Thunderbird\Profiles\....\Mail\Local Folders\.."
(ani se nemusí měnit přípona), restartovat tb, a je to....

No a tak to udělat se všemi *.gz. Takže ted jiz jen script na stahovani
a rozbalování *.gz, což by neměl být problém :-) (modul BeautifulSoup a
Gzip).

DĂ­ky

P.S Hned jdu psát do wiki pro lamy, jako jsem já ;-)

--
geon
VyjĂ­mka je pravidlo. RekurzivnĂ­.