[python] mailman viewer

ViNiL vinil na zagamma.cz
Sobota Říjen 22 11:57:09 CEST 2005

geon píše v So 22. 10. 2005 v 11:22 +0200:
>  Jakto že jsem to dotedka nevedel? Jak je to mozne? Zmatla me asi
> pripona a neznalost mbox formatu obecně i jeho aplikace v tb....
> Pro upřesnění pro thunderbirdisty: stačí stáhnout *.gz, v tc rozbalit
> do "....\Data aplikací\Thunderbird\Profiles\....\Mail\Local Folders
> \.."  (ani se nemusí měnit přípona), restartovat tb, a je to....

Me prijde tedy jednodussi ten mbox importovat (obvykle File->Import nebo
Tools->Import), ale proti gustu zadny protektorat, ze.

> No a tak to udělat se všemi *.gz. Takže ted jiz jen script na
> stahovani a rozbalování *.gz, což by neměl být problém :-) (modul
> BeautifulSoup a Gzip).

gz ~ zip
Lze tedy pouzit takrka cokoliv, co umi pracovat s zipem (WinZip,
Zemljanka Commander apod. ;-)

BTW:
Trochu me prekvapilo, ze tam nejsou i soubory s celymi roky...

Kdybyste nekdo chtel, muzu poskytnout i mbox cele konference -- krome
nedavno ucinenych vymazu je snad kompletni.

--

ViNiL, ultimativní opravář komínů