[python] plone

Google Mail markiza na gmail.com
Středa Říjen 26 18:26:09 CEST 2005

Dik jasne to je ono, taky "logicky" nazov "byline" kto by to zabudol ze?

Ale este mam jednu vecicku:
V plone 2.0.5 som multijazycnost riesil cez I18Nlayer a folder tam sa
prekladal jeden folder v 2.1.1 je LinguaPlone, ktora to robi tak, ze vzdy
vytvori novy adresar s koncoukou -sk -de -en co je len preklad toho
originalu. No a tu je problem, kedze som Tutulnu stranku vyhodil a nahradil
ho adresarom:

index_html
onas=context.restrictedTraverse('onas/index_html')
return onas()

tak to chodi samozrejme len v SK verzii akonahle sa clovek prepne do DE a
klikne na home tak ho to presmeruje na SK stranku co je nedobre. Je v tejto
novej verzii(plone 2.1.1) nejake cistejsie riesenie?

Dik