[python] plone

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Středa Říjen 26 21:27:57 CEST 2005

Abych pravdu rekl, je to napsano trochu neprehledne. Pokud tomu dobre
rozumim, tak titulni stranka by mela byt vlastne dokument
onas/index_html.

Mozna bych misto nejakeho hackovani radeji vytvoril dokument onas
primo v rootu portalu. Napadaji mne jeste nejake moznosti (pomoci toho
restrictedTraverse) ale tam si nejsem jist a musel bych si to zkusit.
Ale vytvoreni stranky 'onas' v rootu portalu a pak nastaveni teto
stranky jako default page (pres /select_default_page) by mohlo
fungovat "samo".

Radim