[python] plone - par veci

Google Mail markiza na gmail.com
Pondělí Říjen 31 05:06:09 CET 2005

Dobry den, mam zopar otazok ohladom plone 2.1.1

Snazim premigrovat xoops do plone, ale zopar veci mi tam chyba:

1. Pri kazdej polozke typu "page" by som potreboval zobrazovat aj pocet
precitani.
2. V polozke "news item" je aj moznost vkladat obrazky, ak ho tam aj
prilozim nikde sa nezobrazuje, nieco treba zapnut?, na zobrazenie Noviniek
pouzivam "smart folder" al ani tam sa to nezobrazuje. Idealne by bolo uz pti
smart foldery aby sa ten obrazok zobrazil nieco ako thumbnail.
3. CMFBoard stale nie je pre plone 2.1.x, existuje teraz nejaka nahrada,
toho rozsahu co vedel
4. Komentare pod polozkou "page" by som chcel aby sa mohli pridavat aj bez
prihlasenia, je to mozne? V Secure TAB som aj skusal jednu vec zapnut ale
teraz neviem presne jej nazov, no neslo to.

Vedel by niekto vypomoct na jednom neziskovom projekte?

Skusal som aj PloneArticle ale nevyhovuje, lepsie bude nechat plone v cistom
formate bez takychto rozsireni.

Vdaka.