[python] plone - par veci

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Pondělí Říjen 31 18:42:08 CET 2005

Ahoj,

>  1. Pri kazdej polozke typu "page" by som potreboval zobrazovat aj pocet
> precitani.

Standardne v Plone nic takoveho neni. Asi nejlepsi je pouzit produkt ATRatings

>  2. V polozke "news item" je aj moznost vkladat obrazky, ak ho tam aj
> prilozim nikde sa nezobrazuje, nieco treba zapnut?, na zobrazenie Noviniek
> pouzivam "smart folder" al ani tam sa to nezobrazuje. Idealne by bolo uz pti
> smart foldery aby sa ten obrazok zobrazil nieco ako thumbnail.

U mne to funguje. U novinky se zobrazi obrazek zarovnany doprava.
Takze predpokladam, ze nemas  python-imaging (PIL) nebo jpeg decoder.
Doporucuji prozkoumat event.log tve Zope instance pripadne se v nem
zamerit na okamzik spousteni zope a pak vytvareni objektu typu News
Item.

>  3. CMFBoard stale nie je pre plone 2.1.x, existuje teraz nejaka nahrada,
> toho rozsahu co vedel

CMFBoard je opravdu nabity funkcemi . Co ja vim, zadny podobny produkt
(podobneho rozsahu) pro Plone neexistuje. Zacina se pracovat na
Ploneboard, existuje SCAuditorium (nema thready) pripadne nejake Zope
produkty. CMFBoard existuje ve verzi 2.2 a ta uz myslim pod 2.1
funguje. Ja osobne pouzivam CMFBoard ve verzi 2.1.4 v Plone 2.0.5 a
pokud budu tu instanci upgradovat na 2.1 tak rozhodne bez CMFBoardu.
Natrapil jsem se s nim uz dost.

>  4. Komentare pod polozkou "page" by som chcel aby sa mohli pridavat aj bez
> prihlasenia, je to mozne? V Secure TAB som aj skusal jednu vec zapnut ale
> teraz neviem presne jej nazov, no neslo to.

V ZMI, Security tab, zaskrtni anonymovi permission  Reply to item

>  Vedel by niekto vypomoct na jednom neziskovom projekte?

Zalezelo by na tom, o co by slo a hlavne kolik by to bylo prace. Posli
mi podrobnosti mailem.

>  Skusal som aj  PloneArticle ale nevyhovuje, lepsie bude nechat plone v
> cistom formate bez takychto rozsireni.

Pouzivat stabilni a zive produkty neni na skodu. Horsi je to s
obrovskymi projekty, ktere maji jednoho vyvojare, ktery na to nema cas
a prerusta mu to pres hlavu  (CMFBoard).

Hezky den,
--
Radim Novotny