[python] Jak je to s vazbou na cz.comp.lang.python?

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Září 26 14:30:52 CEST 2005

Thunderbird? Jeste jsem tedy nezkousel komunikaci smerem pres newsy v
cestine, ale na nektere to pouzivam anglicky a vcelku bez problemu.
Kodovani mam nastaveno na UTF-8, ale ja jsem to nenastavoval, to bylo
default...

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/