[python] Jak je to s vazbou na cz.comp.lang.python?

geon geon na post.cz
Pondělí Září 26 15:05:35 CEST 2005

Petr Prikryl napsal(a):

>Petr Prikryl

jo, obousměrné to je, až na pár vyjímek, kdy padají různé servery a pak
než se na to přijde.
Jistější by měla být mailová konferenci. Měl jsem radši tu newsovou
cz.comp.lang.python, ale od doby, kdy se mi špatně stromově v tb řadí
příspěvky, zůstávám u mailové. A navíc ted mi v práci ani newsy nejdou.....

>Má někdo vyzkoušeného nějakého rozumného news
>klienta, který by fungoval v microsoftím prostředí
>za různými těmi IIS, firewally a podobnými humusy
>v lokální síti?

mě čeština jede v obou směrech, mam TB  a news.vsb.cz

geon