[python] OT: cestina, Thunderbird vs. Outlook Express jako news reader? (bylo Jak je to s vazbou na cz.comp.lang.python?)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Září 27 13:44:50 CEST 2005

geon
[...]
> mě čeština jede v obou směrech, mam TB  a news.vsb.cz

Díval jsem se na to. Když jsem to poslal
z Outlook Express (použitého jako news klienta)
přímo do cz.comp.lang.python, neobjevila se v hlavičce
nikde položka ve stylu

Odhaduji, že se tím pádem při čtení bere nějaké
default kódování a celé se to podělá. Když to
pošlu přes mail, informace o kódování tam je.
Nevíte, jestli se to dá v OE6 někde nastavit?

Předpokládám, že za to může Outlook Express.

V práci jsem nucený používat Outlook 2003, protože
máme Microsoft Exchange Server a předpokládám,
že Thunderbird bude mít problémy se spoluprací.
Ale pokud se nepletu (opravte mě) Outlook nemá
integrován news reader a pro tyto účely se předpokládá
použití Outlook Express.

Někde jsem četl poznámku, která přirovnávala
Thunderbird spíš k Outlook Express než k Outlook.
Používáte někdo Thunderbird vyloženě jen pro
news? (Tj. je někdo v situaci, kdy musí používat
Outlook a vybral si Thunderbird jako news reader?)

Díky za info,
  pepr

--
Petr Prikryl (prikrylp at skil dot cz)