[python] SQlite - chyba při vkládání dat z pole

Lukáš Linhart almad na include.cz
Neděle Prosinec 10 19:07:08 CET 2006

E-mail martin.stiborsky at gmail.com ze dne Sunday 10 December 2006 16:58:
> Ahojte .. nedaří se mi vložit data do tabulky v SQLite.
>
> Ve třídě, kterou volám, mám vytvořené pole
>
>  self.data = (nazev, ukol)
>
> nazev a ukol se získá ze vstupu od uživatele.
> Potom se toto pole pokusím vložit
>
> self.conn.cur.executemany("INSERT INTO ukoly (nazev, ukol) VALUES (?,
> ?)", self.data)
> self.conn.con.commit()
>
> Ale dostanu eerror :(
>
> pysqlite2.dbapi2.ProgrammingError: Incorrect number of bindings
> supplied. The current statement uses 2, and there are 5 supplied.

Tvoje SQL používá dva argumenty (otazníky), ale v self.data jich je 5, resp.
afaik by v pripade executemany mel byt list tuplu slouzici za argumenty.
Pokud mas self.data jen takhle, pouzij jen execute.

--
Lukáš Linhart