[python] SQlite - chyba při vkládání dat z pole

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Neděle Prosinec 10 16:58:02 CET 2006

Ahojte .. nedaří se mi vložit data do tabulky v SQLite.

Ve třídě, kterou volám, mám vytvořené pole

 self.data = (nazev, ukol)

nazev a ukol se získá ze vstupu od uživatele.
Potom se toto pole pokusím vložit

self.conn.cur.executemany("INSERT INTO ukoly (nazev, ukol) VALUES (?,
?)", self.data)
self.conn.con.commit()

Ale dostanu eerror :(

pysqlite2.dbapi2.ProgrammingError: Incorrect number of bindings
supplied. The current statement uses 2, and there are 5 supplied.

Něco jsem o tom vygooglil, ale moc nechňápu co se pysqlite nelíbí