[python] Zope a TAL

mtip mtip na atlas.cz
Pondělí Prosinec 11 11:57:43 CET 2006

VS> Urobil by som to takto:

VS> script:
VS> ## Script (Python) "pozdrav"
VS> ##parameters=a='c1',b='c2'

VS> return "%s %s" % (a,b)

Uz jsem se po dlouhe dobe konecne prokousal k nejakemu zaveru, jak je
to s tridami v Zope scriptech. Je to dost hruza, sice jde vlozit do
scriptu trida, ale verejne metody cist vne scriptu nelze. Nehlede na
to, ze asi nefunguje ani __init__, ale to jsem jen vycetl a nezkousel.
Jedina moznost je vytvorit script a ulozit ho do adresare Extensions.
Tam to sice nejak funguje, ale zase se to neda tridit do projektu
podle adresaru. Osobne si neumim predstavit takovy chaos, kdybych to
mel zacit pouzivat. Takze jsem dospel k zaveru, ze Zope je pro me
nepouzitelne a prilis se orientuje na primitivni projekty a opustim
ho.
Nyni se snazim najit kvalitnejsi nahradu a tou by mohl byt Webware,
ale jsem jeste na zacatku.
Mozna nekdo pouzivate kvalitnejsi framework, tak bych se rad poucil
ktery a v cem je lepsi.

--
Mirek Nemecek