[python] re

David Necas (Yeti) yeti na physics.muni.cz
Čtvrtek Únor 16 12:26:56 CET 2006

On Thu, Feb 16, 2006 at 12:03:41PM +0100, Jan Janech wrote:

> Nepovedal som nic o tom, ze by to mal byt bug... je mi jasne ze je to
> DOLEZITA funkcia... problem je ze by som cel aby mi kniznica dala na
> vyber co chcem, a nie aby rozmyslala za mna.

Máš na výběr z půl tuctu způsobů, jak získat celý match,
několik jsi jich uvedl sám (a ten nejjednodušší je (?:...)).
Nejde o to, že to není možné, ale že někdo chce změnit
syntaxi regulárních výrazů.

Aby každá knihovní funkce používala jinou syntaxi
regulárních výrazů, resp. aby existovaly spousty
alternativních knihovních funkcí lišící se interpretací
regulárních výrazů. to podle mne není vůbec dobrý nápad --
stačí se podívat na chaos, který vyvolává match() vs.
search() (a to přitom match() nedělá nic jiného, než ^ na
začátku výrazu).

Yeti

--
That's enough.