[python] vice seznamu z jednoho souboru

geon geon na post.cz
Úterý Leden 10 14:16:24 CET 2006

Petr Prikryl napsal(a):

>Podle mého názoru to vede na řešení problémů:
>
>1) Parser (využití nějakého hotového nebo napsání
>   vlastního -- dalo by se demonstrovat použití
>   konečného automatu, což je jeden ze standardních
>   přístupů pro řešení nejjednoduššího překladu,
>   který snadno pochopí a zvládnou i začátečníci,
>   bez nutné znalosti teorie, která za tím stojí.

Takovéhle poznámky mě vždy přimějí k tomu, abych si zopakoval látku ze
školy :-), pokud jsme to vůbec brali.
Googloval jsem na "konečný automat", filtroval jsem negativně všechny
stránky, které obsahovaly magický vzorec
|A = (Q, Σ, δ, q_0 , F), a smysl jsem pak pochopil na
http://www.earchiv.cz/a94/a431c120.php3

Parser je tedy vlastně jednou z praktických implementací konečného automatu.

>Asi by to byl lepší námět na soutěž, než dřívější
>nápad s hrou Logik.

Já su zase pro!

Přesto brzy vypustím i toho Logika, protože jestli dobře počítám, už
jsou dva řešitelé :-)
Pro ostatní: to není ukradený námět od Petra, jsme tak domluveni, že?

--
geon
Vyjímka je pravidlo.