[python] vice seznamu z jednoho souboru

Stefan Oravec stefan.oravec na realtime.sk
Úterý Leden 10 15:45:50 CET 2006

Quoting geon <geon na post.cz>:

> Takovéhle poznámky mě vždy přimějí k tomu, abych si zopakoval
> látku ze školy :-), pokud jsme to vůbec brali.
> Googloval jsem na "konečný automat", filtroval jsem negativně
> všechny stránky, které obsahovaly magický vzorec
> http://www.earchiv.cz/a94/a431c120.php3
>
> Parser je tedy vlastně jednou z praktických implementací konečného automatu.

Dalsou praktickou implementaciou je napr. pocitac :) alebo ked
predpokladame ze
vo vesmire je konecny pocet castic tak aj taky vesmir je celkom dobry priklad
turingovho stroja s konecnou paskou len ta priestorova a casova zlozitost je
dost nanic ;) ktovie ci by sa to nedalo cele nejako optimalizovat.

S.

--
application/x-person