[python] Plone: Ako pomocou ArchGenXML nastavit security?

Martin Stofcik martin.stofcik na pwc.sk
Pondělí Leden 23 14:48:37 CET 2006

Pre vytvaranie Produktov pre Zope pouzivam ArgoUML (0.16.1), kde si
navrhnem triedy v Class Diagrame. Python kod generujem pomocou
ArchGenXML 1.4.0-beta2.

Moja otazka znie: ako nastavit security.declarePrivate pre metody
nejakej triedy?

ArchGenXML stale generuje iba security.declarePublic(..) alebo
security.declareProtected(..)( ak zadam tgv - permission )
Skusal som nastavit visible na Private ale ani to nepomohlo.

Existuje riesenie, ze by som metody zmazal z UML Class diagramu a
manualne ich doplnil do kodu, ale to nechcem spravit.

Mali ste niekto podobny problem?

--
Martin Stofcik <martin.stofcik na pwc.sk>