[python] Plone: Ako pomocou ArchGenXML nastavit security?

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Pondělí Leden 23 14:55:08 CET 2006

Ahoj,

ja pouzivam Poseidon a tam je to tak, ze metoda ma ve vlastnostech
(jsou to klikatka Poseidonu) private nebo public. Toto nastaveni bere
AGX v uvahu pri generovani kodu. Zaroven v grafickem vyjadreni ma
Poseidon znacky + a - ktere rikaji Public/Private.
Pokud ma byt metoda protected, pak nastavis tgv permission='Manage
portal' (napriklad) a AGX ji vygeneruje jako declareProtected.

Pustil jsem si Argo a u metody tam take jde nastavit
private/public/protected, takze by se to melo chovat podle toho.
Nezkousel jsem vsak generovat kod.

Radim

--
Radim Novotny