[python] instalace modulu pro 3D grafiku: Soya3D

Pavel Kosina geon na post.cz
Pátek Červenec 28 17:26:47 CEST 2006

Martin K. napsal(a):
> Hoj. Nemáte někdo prosím zkušenosti se Soyou3D? Snažím se ji
> nainstalovat, nainstaloval sem všechny věci co pro windows tento modul
> potřebuje viz.stránka: http://thomas.paviot.free.fr/soya/ , ale když
> chci do nějakého scriptu tento modul importovat,spustím ten script tak
> mi to hodí chybu. Jestli Soyu3D používá mohl by mi sem prosím hodit
> nějáký návod na instalaci?

návod nemám, ale když jsem zkoušel v python command lajně "import soya",
psalo mi to, že mu chybí openal32.dll. Tak jsem ho z netu stáhnul,
nahrál do soyi a už mi import projel. Dál jsem nezkoušel ;-)

--
geon
Pavel Kosina