[python] instalace modulu pro 3D grafiku: Soya3D

Martin K. Kelvin.RO na seznam.cz
Pátek Červenec 28 19:54:59 CEST 2006

 Ten openal32.dll sem tam dal už předtím, ale stejne tomu něco chybělo. Teď sem všechny ty moduly přeinstaloval (asi po 6-té) a nešlo to, tak sem zkusil nainstalovat jinou verzi cerealizeru a konečně proběhla importace bez chyby!!!. Možná to ještě nepůjde ale poprvé se to importovalo bez chyb :) .Takže díky za pomoc ;-)