[python] instalace modulu pro 3D grafiku: Soya3D

Pavel Kosina geon na post.cz
Pátek Červenec 28 21:49:13 CEST 2006

Martin K. napsal(a):
> Měl sem cerealizer 0.4 a stahl sem cerealizer 0.5 http://download.gna.org/soya/ . Importovat to sice jde ale nejde mi prostě spustit nic v tom , okno pro grafiku se sice otevře ale zatuhne to a nenapíše to žádnou chybu jen že to neodpovídá :) .

nápodobně ;-)
Mě to hází podobnou chybu i bez cereálií na tutorialu basic-1. nemáš
stejný problém jako já? :

 - Old NVidia proprietary drivers does not work with Soya
With these drivers, Soya compiles but initializaing Soya fails.
Drivers version 5336 is known to crash, and newer version 6106 is
known to work.
**
*

--