[python] instalace modulu pro 3D grafiku: Soya3D

Martin K. Kelvin.RO na seznam.cz
Pátek Červenec 28 21:59:46 CEST 2006

Ee. Mě to jen zatuhne a nic mi to nenapíše :( . Když chci spustit basic-1 tak to taky zatuhne :) . Mě to tuhne tobě to tuhne, ale ty si na tom líp, tobě to aspoň hází chybu :) . To Know problems to si vytahl s nějakýho souboru nebo ti to hodilo samo před nos?