[python] instalace modulu pro 3D grafiku: Soya3D

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Červenec 30 16:31:04 CEST 2006

Martin K. napsal(a):
> Já od NVidie snad nic nemám
snad? :-)
> takže to nebude můj problém. Přeinstaloval sem pythona a teď když se mi spustí okno grafiky tak mi windows hodí chybu: V aplikaci pythonw.exe došlo k problému.......
pouštěj to raději v python.exe, at vidíš případný výpisy chyb a můžeš je
sem dát (včetně scriptu, kterej to způsobil). Jinak můžeme akorát tak
věštit z koule :-)
> . Na tom druhým stroji si prostě nainstaloval Soyu a nic víc a běželo to?

jj. Ale bavím se pořád o basic-1.py.

offtopic: Na sóje se mi líbí taky z README:  Enjoy Soya 3D ! And stop
eating meat :-) !

--
geon
Pavel Kosina